Esports games ជាគេហទំព័រដ៏ពេញនិយមក្នុងពិភពឌីជីថល

Esports games

Esports games កំពុងរីកចម្រើនយ៉ាងឆាប់រហ័សក្នុងពេលបច្ចុប្បន្ន eSports គឺជាកីឡាអេឡិតត្រូនិចដែលត្រូវបានអភិវឌ្ឍជាបន្តបន្ទាប់ ហើយត្រូវបានទទួលយកជាអន្តរជាតិកាន់តែច្រើនឡើង ប្រទេសជាច្រើនដូចជា សហរដ្ឋអាមេរិក កូរ៉េខាងត្បូង ចិន ឬរុស្សី អនុញ្ញាតឱ្យកីឡា esports ជាអាជីពដែលមានស្ថេរភាព។ ជាមួយនឹងការប្រកួតប្រជែងខ្ពស់ ។ ជាលទ្ធផលបេក្ខជនបេក្ខនារីមានប្រាក់ចំណូលគ្រប់គ្រាន់ សម្រាប់ជីវភាពរស់នៅប្រចាំថ្ងៃ ។

ហើយថែមទាំងមានចំណូលពីរការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មជាច្រើន ដែលប៉ះពាល់ដល់ទីផ្សារផងដែរ ។ នៅពេលនិយាយអំពីរufa88cambodiaដែលជាគេហទំព័រកីឡានិងជាឧស្សាហកម្មកីឡាអេឡិចត្រូនិកនៅក្នុងប្រទេស បច្ចុប្បន្ន​នេះ​ត្រូវ​បាន​ជំរុញ​ដោយ​ទីភ្នាក់ងារ​ជា​ច្រើន និង​បាន​អភិវឌ្ឍ​ឈាន​ដល់​កម្រិតអន្តរជាតិ។ ការសម្តែងរបស់ក្រុមកីឡាអេឡិចត្រូនិកជម្រើសជាតិ ក៏មិនអន់ជាងជាតិសាសន៍ដទៃដែរ ។

ថ្ងៃនេះយើងបានប្រមូលហ្គេមពេញនិយមបំផុតក្នុងការប្រកួតកីឡាអេឡិចត្រូនិកEsports website ជាអន្តរជាតិដែលមានប្រាក់រង្វាន់ច្រើនជាងគេប្រចាំឆ្នាំ ពីរការប្រមូលទិន្នន័យពីរគេហទំព័រ ។ តើកំពូលហ្គេម E-Sports ទាំង 5 ដែលរកប្រាក់ចំណូលបានអ្វីខ្លះតោះទៅមើល ។ រង្វាន់នៃការប្រកួតកីឡា eSports ត្រូវបានគេស្គាល់ថាជា Prize Pool ។ ​​ការប្រកួតលើកដំបូងក្នុងឆ្នាំ 1972 ត្រូវបានផ្តល់ជូនការជាវប្រចាំឆ្នាំដល់ទស្សនាវដ្តី Rolling Stone ប៉ុន្តែចាប់តាំងពីពេលនោះមក មានតម្លៃកើនឡើងជារៀងរាល់ឆ្នាំរហូតដល់វាទាក់ទាញការចាប់អារម្មណ៍ ។

កីឡាអេឡិចត្រូនិក eSports មាន​បេក្ខជនបេក្ខនារី​ ​ស្ម័គ្រ​ចិត្ត​ជាច្រើន រហូត​ដល់​ពួកគេក្លាយជាកីឡាករ​អាជីព ។ នាពេលបច្ចុប្បន្ននេះ អ្នករៀបចំការប្រកួតបានបើកលក់សំបុត្រ សម្រាប់អ្នកគាំទ្រហ្គេម ។ សម្រាប់អ្នកដែលចាប់អារម្មណ៍មកអង្គុយមើលការប្រកួត ក្នុងពេលជាក់ស្តែង អ្នកក៏អាចមើលតាមអ៊ីនធឺណិតតាមរយៈ Twitch ឬ YouTube ដោយការប្រកួតចុងក្រោយបំផុត បានទាក់ទាញការទិញសំបុត្រចំនួន 173,000 និង 60 លាននាក់មើលតាមអ៊ីនធឺណិត ។

តម្លៃនៃទីផ្សារហ្គេម ត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងកើនឡើងនៅក្នុងទីផ្សារហ្គេម eSports ពិភពលោក ។ រហូតដល់វាអាចមានតម្លៃដល់ទៅ 1.1 ពាន់លានដុល្លារ ហើយ​មាន​ទំនោរ​ក្នុង​ការ​កើន​ឡើង​កាន់​តែ​ច្រើន​ទៅ​ថ្ងៃ​អនាគត ។ ការអភិវឌ្ឍន៍ដ៏ជោគជ័យនេះ បានបង្កើតឱ្យមានអាជីពថ្មីជាច្រើន រួមទាំងអ្នករចនាហ្គេម អ្នកបង្កើតហ្គេម អ្នកលេងល្បែង និងសូម្បីតែអត្តពលិកអាជីព ដែលហាក់ដូចជាមិនអាចទៅរួច ក៏អាចលេងហ្គេមបានធម្មតា ។

សព្វ​ថ្ងៃ​នេះ មាន​ការ​ប្រកួត​ប្រជែង​ជា​ច្រើន​ដែល​មាន​ប្រាក់​ភ្នាល់​ខ្ពស់ ។ អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកលេងល្បែងសាកល្បងជំនាញរបស់ពួកគេ ហើយបង្ហាញដល់ពិភពលោកទាំងមូលថា ហ្គេម ដែលគ្រប់គ្នាមើលឃើញថាមិនសមហេតុសមផល វាអាចត្រូវបានផ្លាស់ប្តូរទៅជាកីឡាអេឡិចត្រូនិកមួយដែលបង្កើតប្រាក់ចំណូល យ៉ាងច្រើនសម្រាប់អ្នកប្រកួតប្រជែង ។ តោះ​ទៅ​មើល​ថា​តើ​វាល​ដែល​អ្នក​លេង​ហ្គេម​ទាំង​អស់​ប្រើ​ ដើម្បី​បញ្ជាក់​អត្ត​សញ្ញាណ​របស់​ពួក​គេ​យ៉ាង​ណា ។

International (TI) គឺជាការប្រកួតដ៏ធំបំផុតនៅលើពិភពលោកសម្រាប់ Dota 2 ។ ការប្រកួតនេះគឺជាការប្រយុទ្ធគ្នារវាងក្រុមពីរ ដោយក្រុមនីមួយៗបញ្ជូនអ្នកលេងអតិបរមា 5 នាក់ ដោយអ្នកលេងជាក្រុមការពារចន្លោះក្រុមរបស់ពួកគេ។ TI មានប្រាក់រង្វាន់សរុបជាង 106 លាន ដុល្លារ បើទោះបីជាមានការប្រកួតត្រឹមតែ 9 ដងក៏ដោយ ហើយឆ្នាំ 2019 ត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងមានរង្វាន់ច្រើនជាង 26 លានដុល្លារនៅក្នុងភាគហ៊ុន។ វាមានចំនួនទឹកប្រាក់រង្វាន់ច្រើនជាងជារៀងរាល់ឆ្នាំ ដែលវាបានមកពីការកាត់ 25% នៃប្រាក់ចំណូលពីការលក់វត្ថុក្នុងហ្គេម។ កីឡាករដែលរកចំណូលបានច្រើនជាងគេរបស់ Dota 2 គឺ Kuro Takhasomi មកពីប្រទេសអាឡឺម៉ង់លេងឱ្យក្រុម Liquid ។

Esports games បង្កើតអាជីពថ្មីដោយក្តីរំភើប

Esports games បង្កើតអាជីពថ្មីដោយក្តីរំភើប បច្ចុប្បន្ននេះកីឡាអេឡិចត្រូនិក ត្រូវបានទទួលយកយ៉ាងទូលំទូលាយ នៅបរទេសដូចជាកូរ៉េខាងត្បូង ឬសហរដ្ឋអាមេរិក វិស័យកីឡាអេឡិចត្រូនិកទើបតែចាប់ផ្តើមមិនយូរប៉ុន្មានទេ ។ មានអត្តពលិក esports ប្រមាណ 2,000 នាក់នៅទូទាំងប្រទេស ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ចំនួននេះទំនងជាកើនឡើងនៅពេលដែលការប្រកួត កីឡាអេស្ព័តកាន់តែរីករាលដាល ។

ដូច្នេះហើយ កីឡាអេឡិចត្រូនិកគឺជាផ្លូវអាជីពដ៏គួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍មួយសម្រាប់ក្មេងៗ និងយុវជនដែលមានជំនាញ ។ លើស​ពី​នេះ​ទៅ​ទៀត ពួក​គេ​ក៏​អាច​តំណាង​ប្រទេស​ទៅ​ប្រកួត​ប្រជែង​លំដាប់​ថ្នាក់​ពិភពលោក​ផង​ដែរ ។ ការប្រកួតកីឡាអេឡិចត្រូនិកមានច្បាប់អន្តរជាតិ ដូចគ្នានឹងកីឡាធម្មតា ហើយក្លឹបរបស់ម្ចាស់នឹងចុះកិច្ចសន្យាជាមួយអត្តពលិកផងដែរ ។ ភាពខុសគ្នាសំខាន់រវាងកីឡាអេឡិចត្រូនិកនិងកីឡាផ្សេងទៀតគឺជាលក្ខណៈនៃការប្រកួតជាមួយនឹងធាតុដូចខាងក្រោម ការមានហ្គេមអនឡាញគឺដូចជាកន្លែងលេង ។

ឧបករណ៍សម្រាប់ការប្រកួតគឺ កុំព្យូទ័រ ឬទូរសព្ទដៃ កាស ក្តារចុច និងប្រព័ន្ធអ៊ីនធឺណិត ដែលមានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់។ ក្នុងអំឡុងពេលនៃការប្រកួត អត្តពលិកក្នុងក្រុម និងអ្នកប្រកួតប្រជែងប្រហែលជាមិនចាំបាច់នៅក្នុងទីតាំងតែមួយនោះទេ ប៉ុន្តែអាចប្រកួតប្រជែងជាមួយគ្នាតាមអ៊ីនធឺណិត ។ អ្នកលេង eSports ត្រូវតែមានសមត្ថភាពប្រកួតប្រជែងក្នុងហ្គេមអនឡាញក្នុងកម្រិតខ្ពស់។ ដោយ​មាន​បំណង​អនុវត្ត​ប្រភេទ​ហ្គេម​អនឡាញ​ដែល​គាត់ពូកែហើយជ្រើសរើសទីតាំងអ្នកលេងនៅក្នុងហ្គេម ។

ដែលសាកសមបំផុតជាមួយស្ទីលលេងរបស់អ្នក ឧទាហរណ៍ ហ្គេម RoV (Arena of Valor) មានមុខតំណែងអ្នកលេងសរុប 5 នាក់៖ Midlane, Support, Jungle, Offlane និង ADlane ដែលគួរតែផ្តោតលើការអភិវឌ្ឍន៍ ការលេងនៅក្នុងទីតាំងនោះ ដើម្បីសម្រេចបាននូវជំនាញដ៏អស្ចារ្យបំផុត ។ ការប្រើប្រាស់ជំនាញវា​ជា​ជំនាញ​មួយ​ទៀត​ដែល​ចាំ​បាច់​ព្រោះ​ពេល​ប្រកួត​ត្រូវ​ប្រើ​ជំនាញ​គិត​វិភាគ ។ របៀបលេងហ្គេមរបស់អ្នកប្រកួតប្រជែង ដើម្បី​អាច​មាន​ប្រតិកម្ម ។

និង​ផ្លាស់​ប្តូរ​កលល្បិច​ប្រកួត​ក្នុង​ពេល​ប្រកួត​បាន​គ្រប់​ពេល ។​ បន្ថែម​ពី​នេះ​ត្រូវ​មាន​ការ​សហការ​ជា​ក្រុម​ ដែល​ការ​វិភាគ​ពី​លក្ខណៈ​នៃ​ការ​លេង​របស់​កីឡាករ​ក្នុង​ក្រុម​ តែ​មួយ​នឹង​ធ្វើ​ឱ្យ​ការ​លេង​កាន់តែ​ចុះសម្រុង​គ្នា ។ លើសពីនេះទៀតមុខតំណែងផ្សេងៗ ហ្គេមនីមួយៗមានមុខងារខុសៗគ្នា។ ដូច្នេះ​ក្នុង​ពេល​ប្រកួតEsports​ត្រូវ​ពិភាក្សា​និង​ប្រឹក្សា​គ្នា​ក្នុង​ក្រុម ។ ក្នុង​គោល​បំណង​វិភាគ​និង​ស្វែង​រក​វិធី​ ដើម្បី​ដោះ​ស្រាយ​ការ​ប្រកួត​និង​​កម្ចាត់​គូ​ប្រកួត​នៅទី​បំផុត ។

ក្រៅ​ពីរ​អាច​គិត​វិភាគ​បាន​ច្បាស់​លាស់ ជំនាញបន្ថែមដែលត្រូវតែមានគឺឆ្លាតវៃ រហ័សក្នុងការទទួលស្គាល់អ្វីដែលកំពុងកើតឡើង ។ និងអាចដោះស្រាយបញ្ហានានា ឬរបៀបជួសជុលហ្គេមដើម្បីត្រលប់ទៅជាអ្នកដឹកនាំ លើស​ពី​នេះ គ្រប់​ពេល​ប្រកួត​ត្រូវ​មាន​ឆន្ទានុសិទ្ធិ​ក្នុង​ការ​សម្រេច​ចិត្ត​ថា​ត្រូវ​ធ្វើ​អ្វី ។ រហ័ស ដូចជា​ចេញ​អាវុធ គេច​ពី​គូប្រកួត​ជាដើម ព្រោះ​ការ​ប្រកួត​នីមួយ​ៗ​ប្រើ​រយៈពេល​ខ្លី​គួរសម ហើយការប្រកួតផ្លាស់ទីរវាងគូប្រជែងកើតឡើងយ៉ាងឆាប់រហ័ស ។

ការភ្នាល់កីឡាអេឡិតត្រូនិចតាមអ៊ីនធឺណិត

សម្រាប់អាជីពអ្នកលេង eSports គឺដូចគ្នានឹងអាជីពផ្សេងទៀតដែរ។ នោះប្រហែលជាមិនតម្រូវឱ្យសិក្សាលើមុខជំនាញនោះទេ ប៉ុន្តែការមានចិត្តស្រឡាញ់ និងអនុវត្ត និងអភិវឌ្ឍខ្លួនឯង ទើបអាចបន្តអាជីពនេះបា ន។ ប៉ុន្តែសម្រាប់អត្ថប្រយោជន៍នៃអាជីព គួរតែមានចំណេះដឹងជាមូលដ្ឋាននៃហ្គេមអនឡាញទាក់ទងនឹងកម្មវិធី ប្រព័ន្ធ និងធាតុផ្សំនៃហ្គេម ដើម្បីដឹងពីច្បាប់ និងបទប្បញ្ញត្តិឱ្យបានស៊ីជម្រៅ និងជាមូលដ្ឋានក្នុងការកសាងវិជ្ជាជីវៈនេះ ។

E-Sport ដែលត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាហ្គេមប្រកួតប្រជែង គឺជាប្រភេទកីឡាដែលប្រកួតប្រជែងគ្នាតាមរយៈឧបករណ៍អេឡិចត្រូនិកដែលមានអ្នកលេងលើសពី 2 នាក់ ដែលជាការបន្ថែមនៃការលេងហ្គេមបែបប្រពៃណី។ សូមឱ្យមានការប្រកួតប្រជែងដោយជ្រើសរើសអ្នកឈ្នះជាផ្លូវការ។ ទម្រង់នៃហ្គេមត្រូវបានបែងចែកតាមប្រភេទដូចជា ហ្គេមបាញ់ប្រហារ ហ្គេមប្រយុទ្ធ ហ្គេមយុទ្ធសាស្ត្រជាដើម។

ជាការពិតណាស់នៅពេលដែលវាមកដល់ការប្រកួតប្រជែង អ្នកចូលរួមទាំងអស់ត្រូវហ្វឹកហាត់ឱ្យខ្លាំង។ ដើម្បីក្លាយជាលេខមួយ។ ទាំងពីរទាមទារជំនាញផ្ទាល់ខ្លួន។ ទាំងពីរត្រូវរៀបចំផែនការយុទ្ធសាស្ត្រ។ ការវិភាគគូប្រជែង ដូច​នឹង​ការ​ប្រកួត​កីឡា​ស្ទើរ​តែ​ទាំង​អស់​ដែល​នឹង​ប្រកួត​ពី​កម្រិត​ស្ម័គ្រ​ចិត្ត។ ពាក់កណ្តាលវិជ្ជាជីវៈ ដល់កម្រិតវិជ្ជាជីវៈ ដែលប្រកួតប្រជែងក្នុងប្រទេស និងក្រៅប្រទេសមិនធ្លាប់មាន ។

ចំណុច​ពិសេស​ដែល​ធ្វើ​ឱ្យ E-Sport ចាប់​អារម្មណ៍​ខ្លាំង​ នោះ​គឺ​ដោយ​សារ​តែ​វា​មាន​ការ​ចូល​ដំណើរការ​គ្មាន​ដែន​កំណត់​ទៅ​កាន់​ជួរ​ដ៏​ធំ​នៃ​អ្នក​លេង​។ ព្រោះ​កីឡា​ទូទៅ​ត្រូវ​បាន​បែង​ចែក​ជា​គ្រប់​ប្រភេទ​ទាំង​អាយុ និង​ភេទ ដើម្បី​សម្រេច​បាន​សមភាព​បំផុត។ ដែល​រឿង​ទាំង​នេះ​នឹង​មិន​បង្ហាញ​ខ្លួន​ក្នុង​ការ​ប្រកួត E-Sport ទាល់​តែ​សោះ។ ព្រោះ​ការ​លេង​ហ្គេម​អាច​ធ្វើ​បាន​ដោយ​អ្នក​រាល់​គ្នា។ សូម្បីតែក្មេងជាងគេក៏អាចក្លាយជាអត្តពលិក E-Sport ដែលរកលុយបានច្រើនដែរ ដោយមានការអនុវត្ត និងការខិតខំប្រឹងប្រែងគ្រប់គ្រាន់។

បើក្រឡេកមើលទៅលើឧស្សាហកម្ម E-Sport អ្នកទទួលផលនឹងក្លាយជាអត្តពលិកដែលលេង និងទទួលបានរង្វាន់ក្នុងការប្រកួតផ្សេងៗ។ នោះគ្រាន់តែជាចំណុចតូចមួយប៉ុណ្ណោះ។ នៃរូបភាពទាំងអស់នៅក្នុងរង្វង់ធំ ដោយសារ​តែ​ការ​រីក​ចម្រើន​នៃ E-Sport មិន​មែន​មក​ពី​កីឡាករ​ដែល​មិន​អាច​ប្រៀប​ផ្ទឹម​បាន​តែ​ម្នាក់​ឯង។ វាមកពីអ្នកឧបត្ថម្ភ អ្នកវិនិយោគ និងអ្នកពាក់ព័ន្ធទាំងអស់ ដែលធ្វើឲ្យការប្រកួតប្រជែងមើលទៅគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ និងប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ។ រហូតដល់វាត្រូវបានទទួលយកយ៉ាងទូលំទូលាយ ។

E-Sport ដែលកំពុងរីកចម្រើនយ៉ាងឆាប់រហ័សបានបង្កើតអាជីពថ្មីៗជាច្រើននៅក្នុងឧស្សាហកម្មនេះ។ ថាតើវាជាការចាក់ហ្គេម ដែលលេងហ្គេម ពិនិត្យមើលហ្គេមដើម្បីឱ្យអ្នកដ៏ទៃបានឃើញ អ្នកផ្សាយដែលលេងហ្គេមបន្តផ្ទាល់ ជាថ្នូរនឹងរង្វាន់តូចតាចពីអ្នកទស្សនា ឬអ្នកសំដែង ដែលជួយធ្វើឱ្យបរិយាកាសនៃការប្រកួតកាន់តែមានភាពសប្បាយរីករាយ។

លើសពីនេះ E-Sport មានឥទ្ធិពលប្រយោលដល់បុគ្គលិកទាំងអស់នៅក្នុងក្រុមហ៊ុនដែលពាក់ព័ន្ធ ដូចជាអ្នកឧបត្ថម្ភដែលបានបណ្តាក់ទុន និងទទួលបានមតិកែលម្អល្អ។ មានឱកាសពង្រីកអាជីវកម្ម។ និងកន្លែងផ្ទាល់បន្ថែមទៀតសម្រាប់មនុស្សនៅក្នុងមុខតំណែងនេះ។ រួម​ទាំង​ការ​រៀបចំ​ព្រឹត្តិការណ៍​ប្រកួត​ប្រជែង​គ្នា​អ្នក​រៀបចំ​រាប់​សិប​នាក់​រាប់​រយ​ជីវិត។ វានឹងទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ផងដែរ។ ការប្រកួត E-Sport នេះត្រូវបានប្រារព្ធឡើងពេញមួយឆ្នាំ។ នោះមានន័យថា វាអាចជំរុញសេដ្ឋកិច្ចដោយគ្មានកំណត់។

នៅទីបញ្ចប់ មនុស្សជិតស្និទ្ធនឹងអត្តពលិក E-Sport ទាំងនោះមានតម្លៃស្មើរគ្នាមើល។ គ្រូបង្វឹកទាំងពីរ អ្នកគ្រប់គ្រងក្រុម ដែលនឹងបន្តចូលមកដើម្បីជួយណែនាំអ្នកប្រណាំង ទាំងអំពីយុទ្ធសាស្ត្រ លក្ខខណ្ឌរស់នៅ និងកាលវិភាគជីវិត។ វានឹងមានការកើនឡើងនៅក្នុងចំនួននេះបើយោងតាមចំណាប់អារម្មណ៍នៃហ្គេមនោះផងដែរ ។ មិនរាប់បញ្ចូលអ្នករចនា អ្នកបង្កើតមាតិកាផ្សេងៗគ្នា អ្នកសរសេរកម្មវិធី អ្នកបង្កើតហ្គេម និងបុគ្គលិកនៃស្ថាប័ននីមួយៗដែលពាក់ព័ន្ធនឹងរឿងទាំងអស់នេះ។ វានឹងកាន់តែរីកធំឡើងជាមួយនឹងហ្គេមកីឡាទាំងនេះ។